Glädjehus x2

Far och son gick förbi ett vackert hus med röda lampor i (bordell) och
sonen undrade vad det där är för ett hus.
- Det är ett glädjehus, sa fadern.
Senare på dagen var sonen ensam och han hade inget att göra
så han kom på att han skulle gå och köpa sig lite glädje.
Väl inne på bordellet satt en välbystad dam och undrade vad pojken ville.
- Jag vill köpa mig glädje.
Damen förstod att pojken inte kunde mena sex,
så hon gick och bredde fyra marmeladmackor till pojken.
När pojken kom hem undrade fadern var han hade varit.
- Jag har varit och köpt glädje, sa pojken.
Fadern undradde hur det gick och fick till svar.
- Jo de tre första gick bra men den tredje slickade jag bara av.



En man gick till
ett bordell och frågade vad de hade.
- Jo, en nigress kostar 500 kr, och en blondin 400 kr, sa damen i receptionen.
Han hade bara 400 kr så det fick bli blondinen.
20 år senare kom han tillbaka till samma bordell.
När han kom in fick han syn på samma kvinna han för tjugo
år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa:
- Du har en son, han är bartender i baren här på bordellet och väntar på dig.
Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat:
- Jag är son till en hora, bartender på ett bordell,
och ser min far för första gången vid 19 års ålder.
- Nu ska du FAN inte vara oförskämd,
hade jag haft 100 spänn till så hade du varit neger!!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

tur det inte blev kattungar!!

2010-03-16 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0