Saker du inte vill höra under operation

  • Bäst vi sparar den där. Kan vara bra att ha vid obduktionen.
  • Kan någon kalla på lokalvårdaren — vi behöver en mopp.
  • Vänta lite nu här. Om det här är hans mjälte, vad är då det här?
  • Ge mig... ööh...ähm...den där grunkan.
  • Ojsan! Har någon överlevt 500 ml av det här förut?
  • Fan, där gick proppen igen...
  • Vafan, jag har hört att man kan tjäna grova pengar på njurar, och den här killen har ju två stycken!
  • Stå still allihop! Jag har tappat en kontaktlins.
  • Kan du få den där saken att sluta slå? Jag tappar koncentrationen här!
  • Vad gör den där här?
  • Häftigt! Se om du kan få hans ben att rycka till igen.
  • Jag önskar att jag inte hade glömt mina glasögon!
  • Okej, gott folk, det här kommer att vara ett experiment för oss alla.
  • Kan någon se var jag har lagt skalpellen?
  • Undras om den här snubben fyllde i sitt organdonatorkort...?
  • Ta det lugnt. Jag tror den är skarp nog.
  • Hon kommer att explodera! Ta skydd!!!
  • Fan! Sidan 47 i instruktionsboken saknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0