Presentation av oss bakom bloggen - del 1 - Ronja.




Hejsan! Jag tänkte ta och presentera mig lite snabbt nu, så ni får veta vilka som driver bloggen.
Jag litar på att min vän Madelein även kommer presentera sig själv senare, men för nu så får ni läsa om mig.


Jag heter alltså Ronja och jag är 20 år gammal. Läser media vid kantzowska gymnasiet och trivs bra där.
Kameror, datorer och kreativitet är min grej.
Jag är nämligen datornörd.

Jag sitter helst vid datorn, spelar mycket spel.
Just nu är det combat arms som gäller, det är ett first person shooter-spel - vilket innebär att man springer runt och skjuter varandra.. Mycket kul och socialt! (Trot eller ej!)


Till och med ritar gör jag vid datorn, då jag oftast ritar i photoshop.
Bäst tycker jag om att rita porträtt men det blir även en del på frihand.

Några bilder jag har ritat i photoshop.



Jag är väldigt klantig av mig och har alltid ett blåmärke eller sår någonstans efter mina eskapader.
Som att jag en gång "ramlade ned från ett bord" och slog upp benet så skelettet syndes..


Förutom allt detta så skulle jag vilja beskriva mig själv som en härlig och trevlig tjej som bjuder på sig själv.
Och har sjuk humor.
Seriöst, jag är så jäkla lättroad att jag kan skratta i timmar åt samma video..
(*Sjunger* Snape, Snape - Severus Snape -DUMBLEDORE!!)

När jag klädde ut mig till Alice Cooper för en musikvideo.



På tal om Harry Potter så älskar jag den serien, Sagan om Ringen ligger mig också varmt om hjärtat.
Har en ohälsosam relation till dessa fantastiska böcker!



Jag har en annan blogg där jag skriver om min konst, den heter RonjaZorina.blogg.se - kika in där så får ni se vad jag gör om dagarna!
Bloggen är dock nystartad, min gamla blogg heter RZE.blogg.se - där finns det massor!



Ja, där hade ni lite fakta om mig - inte så intressant men någon kanske tyckte det var kul att läsa?

Hursomhelst så tror jag att ni kommer känna igen det jag har skrivit om mig själv i de videos jag laddar upp.


Och det material som jag laddat upp känner ni igen på bilden nedan, när den dyker upp är det RONJA som postat det!



Kommentarer
Postat av: sara

hahahahaha diggar dig som alice cooper xD kolla gärna in min blogg!

2010-03-24 @ 20:04:20
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0